Isprinsessan / Lättläst

Isprinsessan / Lättläst - Camilla Läckberg | Mejoreshoteles.org Vi är glada att kunna presentera boken One Day Creatures. Grekerna och existensens mysterium, skriven av Mauro Bonazzi. Ladda ner boken One Day Creatures. Grekerna och existensens mysterium i PDF, TXT, FB2 eller något annat format som är möjligt på mejoreshoteles.org.

INFORMATION

FÖRFATTARE
Camilla Läckberg
DIMENSIONERA
12,86 MB
FILNAMN
Isprinsessan / Lättläst.pdf
ISBN
2105225954175

BESKRIVNING

Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wjkner, vackrast i Fjällbacka. Hon har många hemligheter och få riktiga vänner.En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat.Han smeker hennes arm. Kärleken har aldrig varit starkare. Hon är hans älskade, hans isprinsessa.Åsa sandzén har återberättat Camilla Läckbergs succédeckare Isprinsessan till lättläst.

Laddas ned direkt. Köp Isprinsessan / Lättläst av Camilla Läckberg på Bokus.com. Isprinsessan Camilla Läckberg Köp boken Lyssna på boken Beställ recensionsexemplar.

Tillbaka till sökresultatet. Isprinsessan / Lättläst Camilla Läckberg (Nedladdningsbar ljudbok) Tipsa en vän 119 kr Antal.

RELATERADE BÖKOR